اس ام اس


بهترین

 
ناپلئون: نبردهای زندگی همیشه به نفع قویترین ها و سریعترین ها پایان نمی پذیرد. دیر یا زود برد با کسانی است که بردن را باور دارند.
__________________________________________________________________________-
 
حتى غرورم تورا جور دیگرى دوست دارد...!
به تو كه می رسد...
بی صدا
می شكند!
__________________________________________________________________________-
 
همه ی رویاهای ما میتوانند محقق شوند، اگر ما شجاعت دنبال کردن آن ها را داشته باشیم
__________________________________________________________________________-
نمی دانم هر دفعه که می بینمت ...تو زیباتر می شوی یا من عاشق تر......
__________________________________________________________________________-
 
زندگی مثل دوچرخه سواری می مونه ..واسه حفظ تعادلت همیشه باید در حركت باشی …
 
__________________________________________________________________________-
بگذار هر روز برایت رویایی باشد در دست ، نه دوردست/ عشقی باشد در دل ، نه در سر/ و دلیلی باشد برای زندگی نه روزمرگی. (کوروش کبیر)
 
__________________________________________________________________________-
لبخند بزن بدون انتظار پاسخی از دنیا و بدان که روزی آنقدر شرمنده می شود که به جای پاسخ به لبخندهایت با تمام سازهایت می رقصد.
 
__________________________________________________________________________-
روی آن شیشه ی تب دار تو را "ها" کردم، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم، شیشه بدجور دلش ابری و بارانی شد، شیشه را یک شبه تبدیل به دریا کردم، باسر انگشت کشیدم به دلش عکس تو را، عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم
__________________________________________________________________________-
براى اداره کردن خویش از سرت استفاده کن و براى اداره کردن دیگران از قلبت
__________________________________________________________________________-
 
کاش باور داشتی در باورم / از نگاه شاپرک زیباتری با شکوهی مثل خورشید بزرگ / از نسیم لاله هم بی همتا تری کاش باور داشتی امید من / آتشی سوزنده دارم از غمت کاش می دانستی ای یکتاترین / تا افق تا آسمان می خواهمت . . .
__________________________________________________________________________-
بدان كه قلبت كوچك است پس نمی‌توانی تقسیمش كنی. هرگاه خواستی آن را ببخشی با تمام وجودت ببخش كه كوچكی‌اش جبران شود
__________________________________________
______________________________________


نظرات شما عزیزان:

مالك
ساعت4:25---21 مهر 1391
سلام دوست عزيز نوشته هايت روخوندم قشنك زيبا ومفيدبودلذت بردم

salman
ساعت18:20---13 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزیز
ممنون ازاینکه به وبلاگم سرزدی ونظردادی وبلاگت واقعا توپه
من تورالینک کردم
لحظه های با دوست بودن مثل خط سفید

جاده است .تیکه تیکه میشه ولی قطع نمیشه .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,ساعت 20:35 توسط مریم| |


Power By: LoxBlog.Com